Koprodukcija: Kazališna družina „Tragači“, Teatar Mašina igre i Gradsko kazalište Sisak – Dom kulture Kristalna kocka vedrine
Režija: Paola Slavica
Dramaturgija: Dina Vukelić
Scena: Ana Paulić
Kostimi: Danijela Gotal – Grgurač
Scenski pokret: Selma Sauerborn
Glazba: Toni Starešinić i Željka Veverec
Oblikovanje svjetla: Tomislav Maglečić
Fotograf, snimanje i montaža videoprojekcija: Igor Šeler
Vizualni identitet: Luka Borčić
Igraju: Nadia Cvitanović (Maša), Jelena Hadži – Manev (Olga) i Iva Šimić Šakoronja (Irina)
Glumci u videoprojekcijama: Ivan Đuričić (Andrej) i Katarina Baban (Nataša)
Trajanje predstave: oko 90 minuta
O predstavi:
Tekst inspiriran motivima Triju sestara A. P. Čehova premješten je iz Rusije u bezimenu provinciju današnjice koja neodoljivo podsjeća i na hrvatsku stvarnost. Dokolica i sanjarenje o boljoj budućnosti u utopijskoj Moskvi u Trima sestrama na Instagramu upotpunjuju se dokolicom i sanjarenjem u virtualnim prostorima gdje skrolajući svjedočimo prizorima boljih života. Tako se i suvremene sestre, obasute šumom digitalnih informacija, zapitaju nad vlastitim sudbinama i pokušaju napraviti preokret u svojim monotonim životima. No hoće li im to uspjeti?
Najmlađa je od sestara Irina, pripadnica milenijalaca, koja se nađe na prekretnici života uoči svog tridesetog rođendana. Maša je voditeljica lokalne radijske emisije o kulturi i društvu u dugogodišnjem je braku s mirnim i staloženim nastavnikom Kuliginom. Iako joj se čini da je njezin trud uzaludan u apatičnoj provinciji, život joj se naglo promijeni nakon neočekivana događaja, neočekivanoj iskri koja poremeti njezin uhodani život. Olga, najstarija od sestara, suzdržana i usamljena nastavnica hrvatskog jezika, nastoji povesti sebe u bolji život, boreći se protiv samoće digitalnim sredstvima, a paralelno njegovati ulogu glave obitelji. Iako izvrsna u svom poslu, Olga puca pod teretima u školi, a još je više muči privatni život – kronična usamljenost koju nastoji izliječiti klikom na mobitelu, što je dovede do turbulentnih promjena u inače monotonom životu.
U predstavi pratimo kratak, ali intenzivan period u životima triju sestara u proviniciji iz koje, baš poput Čehovljevih junakinja, sve tri žele pobjeći. No, za razliku od Čehova, u ovoj predstavi ne postoji Moskva, nego su upravo društvene mreže njihova „moskva“, njihova utopija boljeg života.
IZ KRITIKA:
„Vukelić je napisala zabavni tekst i pri tome nije iznevjerila Čehova“ (O.Vujović, Kritikaz.com)
Dvorana „Domoljub“
18. rujna 2025. (četvrtak) u 19:30 sati
Rezervacije i prodaja ulaznica početkom rujna.